Iloisten puunmättötalkoiden jälkeen on hyvä huokaista ja ilmaista parilla sanalla missä mennään. Koulu on nyt loppu, siis myös jonkinlainen todistus taskussa ja aivan ääretön paine jatkosta. Mulle henk. koht. on oikeesti ihan se ja sama vaikken valmistuis ammattiin vielä moneen vuoteen, mutta... no juu, tästä oon valitellu jo aikasemminkin.

Tänään mua ärsyttää ihimiset jotka vääntävät toisten ihmisten tunteita johonkin muottiin omalla käytöksellään. Ja itseäni inhoan kun olen niin vietävissä! Niskat on kipeät ja jumissa kun heittelin niitä halkoja pahassa asennossa... aah!

Mutta iloinen juttu on se että Siiri pikkuinen pallero, siskon tyttö on meillä käymässä tänään ja tulee viikon päästä koko vknlopuksi. JA Lordi voitti euroviisut!!!!! Ja se jos mikä todistaa ettei ihmeiden aika todellakaan ole ohi! Eli kaikki on mahdollista, myös minulle!!!