Rupes niin sylettämään ton torson kattelu että pakko kirjottaa tähän edes jotain tilalle, ettei se lävähdä silmille aina kun tän sivun aukaisee.

Siispä asiaan, jota minulla ei siis varsinaisesti ole. Tai on. Asia J: sitä minulla ei enää ole. Ja se on harmi. Ihan itse tämän tilanteen kyllä aiheutin ja siksi tämän tässä nyt vaan totean, että harmi.

Asia Pää: (siis pääasia, heh heh heee!!) Sairaslomaa on nyt toukokuun puoleen väliin. Musta ei taida olla vielä vähään aikaan yhtään mihinkään. Päänsärkyä poden lähes joka päivä, eikä se ole sellasta perus-hedaria, vaan mun väsymys on nyt keksiny tollasen kivan kanavan jolla se saa tainnutettua mut paikoilleni ja lepoon. Ja vasta nyt mä alan olla ihan ok tän lomani kanssa. Se on koko ajan tähän asti tuntunut lähinnä viekkaudella ja vääryydellä saavutetulta, ja että ennemmin tai myöhemmin mun täytyy siitä maksaa kova hinta että oon nyt vaan "laiskotellu". Mutta asian laitahan ei tosiaan niin ole. Mä olen sairastellut ja oireillut jo pitkään. Tänään, tai oikeammin ensi yönä, tulee kuluneeksi 9 vuotta siitä kun kokeilin näitä elämän rajoja ja oman olemassaoloni oikeitusta, huitasin ison kasan pillereitä kurkusta alas ja jäin odottelemaan. No, lopputulos taitaa olla sanomattakin selvä, kun tässä kerran olen. Käsittämätöntä... 9 vuotta. Ja SILLON mun ois pitäny alottaa tää mitä nyt käyn läpi... se on paisunut vaan kuin pullataikina, ja nyt sitä sarkaa on sitten vaan paljon enemmän. Nyt oon vihdoin alkanut taas itkeskelemään. Mulla on yksi "otsikko" sillä itkulla. Se on kuin kuolleen perään itkisin, mutta ei ole nimeä eikä kasvoja antaa sille -kenelle- "kuka-lie":lle. En tajua itteeni itkiessäni, en tunteitani, en osaa antaa tunteille nimiä. Mutta vakaasti uskon että itku hoitaa, ja minähän sen parhaiten tiedän, koska on kysymys mun sisälläni tapahtuvista liikkeistä.

Asia pääsiäinen: menen Vivamoon pitkäperjantaina ja jään sitten Lohjalle muutamaksi päiväksi. Sieltä sitten Helsinkiin, ja torstaina kotiin.

Ja toivottavasti perjantaina ratsastamaan.

Asia Siiri: No siis Siiri todellakin on tosi asiallinen ;) Käytiin Siirillä tänään aamupäivällä, ja kyllä näytti hienolta; aurinkolasit päässä keinumassa.