Tämän viikon teemana on ehdottomasti ollut työ! Päätin viime viikonloppuna, että kun on kaksi viikkoa lomaan, on aika ottaa tehokuuri koulun suhteen. Puolet siitä on takana, ja käytännössä tämä on tarkottanu sitä, että viimoset 3 päivää oon tehny n.12 tuntisia päiviä; eli menny koululle kahdeksan pintaan ja tullut kotiin illalla enemmän tai vähemmän jälkeen seitsemän. Huomenna ei sitten olekaan "tavallisia" tunteja, eli periaatteessa se on vapaa päivä, mutta minähän menen koululle taas koko päiväksi, koska oon huomannu olevani siellä jotenkin enemmän elossa ja etenkin TEHOKKAAMPI! Saan siis jotain todella aikaiseksi! Ja armaat siskokullat tulee viikonlopuksi tänne, eli sitten mulla on kaksi ansaittua vapaapäivää. Mennään mahdollisesti tohon kylpylään likoamaan :)

Syyslomalla oon menossa Helsinkiin. Kattelin tässä just illalla Kotikatua, ja hämmästyin taas sitä, miten voi olla mahdollista että mä jollain tasolla ikävöin sitä ympäristöä. Mä en pitänyt kaupungista yhtään ennenkuin sinne muutin, ja keväällä jo olin niin valmis lähtemään sieltä pois... ja nyt sitten kuitenkin jokin minussa vaalii muistoa siellä asumisesta. Kyllä on ihminen kumma paketti. Nyt sitten kuiten oon sinne menossa ja tapaan toivottavasti muutaman minulle tärkeän henkilön. Siellä ois monta jota ois kiva nähdä, mutta koska mulla on sillon LOMA, niin mie en taho!!! mitään minuuttiaikataulua parille päivälle, jolloin juoksen vaan kello kaulassa tapaamisesta toiseen. Ja se, ken ei sitä ymmärrä, ei sitten vaan ymmärrä, enkä mä jaksa siitä sitten ottaa mitään ylimääräistä stressiä.

Lyhyt kommentti Värttinän keikasta: Se oli loistava!!!

Nyt haluan vaan nauttia hyvin myöhäistä päivällistä joka tulee ikäänkuin iltapalan muodossa. Ja sitten aa tuuti lullaa...