Istun nyt kampaamossa, odottelen että pääni hoidetaan loppuun asti. En tajunnu aikaa tilatessani sanoa, että leikkaus tarkoittaa ihan uutta mallia, joten sotkin sitten kampaajan aikataulun. Nyt se tossa leikkailee toisen asiakkaan, ja minut sitten kun voi. Ei haittaa mua ollenkaan, ei ole minkäänlaista kiirettä mihinkään. Hyvä vaan kun on näin leppoisa tunnelma, että voi joustaa puolin ja toisin. Ja sitäpaitsi, tässä on nyt hyvää aikaa kirjotella tänne.

Mr. J on nyt jo aika iso osa elämääni. Oon onnellinen siitä ihmisestä. Tunnen olevani ehjempi ja kokonaisempi. Alan tykätä siitä ihan tosissani, ja se tuo tietty tullessaan vähän epävarmojakin ajatuksia. Tekis mieli kysellä ja varmistella, sanoa, että nyt ois aika sanoa, jos tää on sille vaan ajanvietettä. Toisaalta taas oon sen verran luottavaisin mielin tässä etten tunne (ainakaan vielä) pakottavaa tarvetta saada suuria varmisteluja tulevaisuudesta. Ja jos en muuta oo tässä viime aikoina tajunnu niin sen ettei mikään ole elämässä takuuvarmaa. Parempi vaan ettei luvata ikuista rakkautta, koska sellasilla puheilla ei kuitenkaan vielä ole mitään todellisuuspohjaa. Enhän mäkään ole valmis lupaamaan itestäni. Päivä kerrallaan on hyvä keskittyä nauttimaan :)

Alotin sitten sen Hilman blogin, se löytyy tosta mun pöllö-valikosta. Hilma on yleensä ollu vähän altis osottamaan mieltään, jos se on huomannu että mun sydämeni onkin vallannut joku toinen. Nyt asia ei kuitenkaan ole niin, ja olen Hilmalle vannonutkin ikuista palvontaa. Se kyllä katsoi J:tä pitkään ja aika pahalla silmällä kun se tossa yks päivä toi mut kotiin.

Sitten tämä hius-asia. Oon oottanu tätä jo niin kauan että kaikki kihara tästä päästä lähtee, ja nyt se on aika pitkälti poissa. Kovasti on kevyt olo. Totutteleminenhän tässä tietty on, joka kerta kun pesee tai harjaa, tai kun katsoo peiliin, mutta tuntuu että mikä tahansa on parempi kuin se minkä näkösenä tänne tulin ;) Joo, ei siitä sitten sen enempää.

Ja miten muu elämä sitten menee. Tajusin toissa iltana, että mun ei oo mikään pakko kärvistellä sellasessa koulussa johon mulla ei ole intoa mennä. Sen näyttää sitten pelkästään aika, että mihin mä vielä päädyn. Valaistumista odotellessa siis!!!