"Käyttäytymishäiriöitä, nukuttaja päiviä, valvottuja öitä. Sininen ja musta aggressio, maaninen vaihe ja depressio... Miksi totuudeksi sanotaan valetta ja valeeksi totuutta? Yksinkertaista ja turvallista elämä on vain koulukirjoissa. Ne sanoo pystyvänsä homman hoitamaan: "systeemi on hyvä" Miksi hemmetissä sitten kaikki kaatuu, tämä kuilu on liian syvä" (Terapia: Hän pitää sinusta huolen)

Niin, että sanotaanpa nyt niin kuin asiat on. Viimeiset 24 tuntia on olleet kamalia. Itkua itkun päälle. Välillä kun pää ei fyysisesti enää kestä, se taukoaa ja olo tasaantuu. Mutta kunhan voimat palautuu, niin se ympärilläni vellova samea sumu tiivistyy ja puukottaa mua lupia kysymättä. Tänään en sit menny kouluunkaan, koska taidan olla tulossa myös fyysisesti kipeäksi. Palelee vaan...

Ja niin yksin yksin yksin! Tuntuu ettei musta ihmistä saada tekemälläkään. Selvää on vain se, että tällaisena en voi elämästä selvitä. Täytyy muuttua, kehotus tulee sekä ulkoa että sisältä. Vaan kummasta tuli ensin, ja onko totta että olen itekin sitä mieltä? Onko se ennen ulkoa kuulunut ääni muuttanut minuun sisään? En voi rakastaa eikä minusta voi kukaan rehellisesti pitää jos tietää koko totuuden. Mä niin kaipaisin konkreettista olkapäätä ja syliä jossa itkeä. Ei välttämättä neuvoja, eikä lohdutuksen sanoja, vaan käsi joka silittäis päätä ja torjuis siinä samalla jo pelkällä läsnäolollaan sen perkeleen joka kyttää joka hetki, milloin oon tarpeeksi tajuissani ymmärtämään kivun, mutta kuitenkin liian heikkona tekemään asialle mitään. Muutama viikko sitten sain itkeä ihmistä vasten, ja sen jälkeen nukuin kuin pieni vauva. Mutta mistä mä täältä löydän ketään kehen nojautua... eihän tässä maailmassa saa tarvita ketään tai olla riippuvainen toisesta ihmisestä, kun pitää olla niin pirun yksilöllinen ja pärjätä omillaan.

"Päivä vaan ja hetki kerrallaan..." mielummin jättäisin päivät pois ja keskittyisin niihin hetkiin. Päivä alkaa olla jo liian iso ja pitkäkestonen käsite ajasta. Ja samalla pitäis tehdä hopsia, suunnitella, jäsentää etc.

Ei !#?&%¤#+*?£$?? mihin mä oon pääni oikein pistäny!!!??